Sweetness

Little Princess Cake

Het begon allemaal met een opdracht, een hele leuke opdracht.. Het is dat ik zelf nog geen kleine ukkies heb anders was deze taart er al wel eerder gekomen denk ik.. Ik mocht dit keer een prinsessentaart maken met een kroontje! Nu is het zo dat ik nog nooit een kroontje heb gemaakt dus dit is de eerste keer. Maar ook moest deze taart uit meerdere lagen bestaan wat ik ook nog niet eerder had gedaan. Een taartje vol eerste keren dus, maar ik moet zeggen dat het me niet is tegengevallen.. Look and see! / It al started with a mission, a really fun mission.. As I had no little kiddies myself I didn’t made a cake like this before. My mission was a princess cake this time with a crown on top! You must know that I never made a crown before so this is my first time. But the cake must exist more than one layer, another thing that I didn’t do before, so a cake full of first times, but I must say it went very well.. Look and see!

Het begon allemaal met dit lieve kroontje../ It all started with this really sweet crown

Na het kroontje volgde de onderste laag met chesterfield effect. Deze taart is gevuld met vanille frosting en kleine stukjes chocolade/ After the crown I made the bottom layer with chesterfield effect. This cake is filled with vanilla frosting and little pieces of chocolate.

Vervolgens maakte ik de 3e laag van mijn taart met het klapstuk er op/ Next I’ve made the third layer of my cake with the centerpiece on it!

Ik heb van de complete taart zoveel foto’s gemaakt dat het moeilijk is welke ik hier moet showen.. affijn ik ga een poging wagen/ I made so many photographs of this cake that I think it’s difficult witch photo’s to show here.. Well I’ll give it a try

De roze laag is gevuld met aardbeien confiture/ The pink layer is filled with strawberry jam

12 gedachten over “Little Princess Cake

    1. Dank jullie voor de lieve complimentjes.. ik heb tylose over het kroontje gekwast zodat het hard word en ze het eventueel nog kan bewaren als ze wil.. onder een stolpje ofzo ❤ ja heb een malletje voor die parelstreng alleen de pareltjes onder het embleempje heb ik zelf gerold. Wil eigenlijk een andere mal want weet dat er nog mooiere te krijgen zijn..

Geef een reactie

