What makes me happy

What Makes Me Happy

Het zijn de kleine dingetjes in het leven die mij gelukkig maken en die wil ik graag met jullie delen. Een knuffel van mijn kat, een mooi liedje op de radio, etc. Afgelopen week kwamen er ook weer dingen langs waar ik blij van werd../ It’ll be the little things in life that make me happy and those things I wanted to share with you. A cuddle from my cat, a nice song on the radio, etc. Last week there we’re also things that made me very happy.

Mijn lieve kat Vito die spontaan een hele middag met me wilde knuffelen en weigerde van mijn schoot te vertrekken toen ik een mok thee wilde gaan pakken/ My sweet cat Vito who spontaneous want to cuddle with me for a whole afternoon, even when I want to grab a mug of tea he didn’t want to get of my lap.

Op mijn usb stick zijn de cd’s van India Arie te vinden, heerlijk om naar te luisteren/ On my usb stick you can find all the cd’s of India Arie, lovely to listen to.

Gezellig taart maken met een vriendinnetje / Cosy cake making with a friend

Nieuwe mensen leren kennen waarmee je veel dingen gemeen hebt/ Meet new people witch you have a lot in common with

Pakjes in mijn brievenbus/ Packages in my mailbox

De tekst zegt genoeg toch? en dan vooral de dingen voor een leuk prijsje / The text says enough.. and especially the things for a little price

De geur van kaneel mmm../ The smell of cinnamon mmm..

Mokken beschilderen/ Painting mugs

Welke kleine dingen maken jullie gelukkig? / Witch little thing make you happy?

4 gedachten over “What Makes Me Happy

  1. Leuk overzicht! En weer zulke leuke mokken =) Ik werd deze week gelukkig van een gezellig feest met familie, aansluitend bij elkaar slapen en de volgende dag lootjes trekken. ’s avonds nog meer gezelligheid met vriendinnen onder het genot van sushi en cocktails… Kan je de week weer mee door he;)

Geef een reactie

