Sweetness

Classy Cake

Zoals ik jullie eerder beloofd heb om weer leuke artikelen te posten doe ik dat vandaag. Al een tijdje liep ik met wat ideetjes rond die ik dan ook al te graag op taart wilde uitproberen. Gistermiddag ging ik gezellig met een vriendinnetje een middagje taarten zoals ik dat noem en dit was gelijk een moment waarop ik me uit kon leven. Ik kan wel zeggen dat ik echt SUPER trots ben op deze taart en het zal me dan ook veel pijn doen om het mes er in te zetten ( ik denk dat ik mijn lief maar roep om dit te doen) / Like I promised you before to post some nice articles, today is the first one. For I while I was walking around with some ideas in my head witch I really wanted to try on cake. Yesterday afternoon I went cake decorating with a friend and that was a moment where I can try something out. I could tell you that I’m VERY proud at this cake and it would be painful to put a knife in it ( I think I shout out to my boyfriend to do the job)

De taart heb ik gemaakt in mijn favoriete kleur/ The cake is made in my favorite color

Het heeft me de hele middag gekost om de taart te maken, en nog een uurtje voor de bloem bovenop./ The making took a whole afternoon and the flower on top a little hour.

De  taart is gevuld met caramel botercréme en biscuit. / The cake is filled with caramel frosting and biscuit

Op youtube vond ik een filmpje waarvan ik inspiratie opdeed voor deze bloem maar ik heb er toch mijn eigen draai aan gegeven!/ On youtube I’ve found a film witch I was inpirated by for this flower, but I gave my on twist on it!

4 gedachten over “Classy Cake

Geef een reactie

