Sweetness

Bunny Cake

Vandaag wordt mijn schoonzusje 22 jaar en dat is toch reden voor een taart? Voor haar maakte ik dit schattige taartje met konijn on top, het stolpje wat je op een van de voorgaande foto’s kunt vinden geef ik haar kado. Hieronder kan ze de topper nog een tijdje bewaren../ Today is my sister in law’s birthday she is turning 22 and I think that’s a reason for cake? For her I made this cute bunny cake, and the glass bell witch you can see in a few posts back is also a present. She can keep the bunny under it for a while.

Na het bekleden maakt ik gras, wat een werk was dat…/ After putting the basic layer on I made grass, poooh what a job..

Dit was mijn allereerste keer boetseren.. / This was my first time ever modelling fondant..

Et voila..

4 gedachten over “Bunny Cake

Geef een reactie

