Uncategorized

Shine A Little Light

We zitten weer in de tijd dat het ’s avonds alweer vroeger donker gaat worden. Ik vind het dan ook erg gezellig om wat kaarsjes aan te stekken voor die knusse herfst sfeer.

Dit kaarsje brand ik overigens niet want dat zou niet erg slim zijn, toch wilde ik jullie deze foto laten zien omdat ik het sfeertje heel leuk vind. Dit was vorig jaar rond de feestdagen/ The candle you see in this picture doesn’t burn at all because it’s not so smart I think.  I would show you this picture because I like this style so much, the photograph is from the holidays last year.

Ook dit kaarsje brand niet om mijn mooie plantje te sparen maar het tafereeltje vind ik super schattig/ Also this candle doesn’t  burn ever because I want to save my little orchid but I think this platter is really cute

Gister ben ik in Roosendaal wezen winkelen met een van mijn beste vriendinnen. Bij “Casa di Mondo” in de passage kocht ik dit super schattige brandertje voor mijn Soy melts. Eerst had ik een hele lelijke kleine donkerbruine maar er was toen niets anders in die winkel te koop. Ik ben helemaal mijn hart verloren aan deze geweldige winkel. Ze hebben erg leuke dingetjes om neer te zetten in huis maar ook leuke kado artikelen en servies./ Yesterday I went shopping in Roosendaal with one of my best friends. At “Casa di Mondo” I’ve bought this really cute light holder to burn my soy melts. First I had a real ugly dark brown one but there was nothing else for sale back then. I really lost my heart in this amazing store. They sell really fun stuff to decorate your home with but also they have cute presents and glass work.

En als laatste kocht ik daar ook deze super schattige sneeuwman waar je een kaarsje in kunt branden, leuk voor de feestdagen! / and last but not least I’ve also bought there this super cute mister snowman to burn a little light in his bell, nice for the holidays!

En jullie houden jullie van kaarsjes? brandje je ze zo op een plateau of stop je ze in schattige houders? / And you guys do you like candles? Do you like to burn them on a platter or do you put them in really cute holders?

Geef een reactie

