Sweetness

Pineapple Passion Cupcakes

Deze zomer maakte ik al een keer een taart met de ananas passie cake mix van de bakzolder en die viel toen erg in de smaak.Uit 1 pak kun je 2 cakes maken en daarom had ik nog over om dit keer weer iets nieuws te proberen.. Ik goot het mengsel in een cupcake bakvorm en stopte die in de oven. Toen ze klaar waren  heb ik ze eerst wat af laten koelen en toen heb ik ze gevuld met ananas jam.Ook had ik nog smaakstof met pina colada smaak en deze besloot ik door de botercréme te mengen ( echter maar een druppeltje want de smaak is erg sterk) Het mag dan inmiddels herfst zijn maar ik wilde nog een klein beetje zomer in huis halen door deze lieve schelpjes van fondant die ik nog met wat dust heb bewerkt. Schattig zijn ze geworden hé? / This summer I’ve made an pineapple cake with the mix of de bakzolder and everyone really liked it back then. Out of 1 package of mix you can make 2 cakes and so I decided to put the mix in a cupcake tray and bake it in the oven. When they we’re ready I let them cool down and then filled them with pineapple jelly. Also I had a bottle of pina colada flavour oil and put it in the frosting mix (just one drop because the flavour is really strong) It may be autumn but I would get a little summer into my home true these cute shells made of fondant witch I’ve dusted for a little effect. Cute ain’t they?

Omdat ik er 12 had gebakken besloot ik om er een paar in te pakken voor een heel lief iemand in de buurt. Voor een wedstrijd kocht ik ooit deze cupcake huisjes en wat is er nou leuker dan om zo’n huisje vol heerlijkheden te krijgen?/ Because I had baked 12 cupcakes I decided to give a few away to a really sweet person near me. For a competition I bought a couple of this sweet cupcake houses and what’s more fun to receive a lovely home full of yummyness?

Mijn vriend is niet zo’n fan van de suikerparels die ik graag gebruik en dus maakte ik nog een paar cupcakes zonder deze parels er op/ My love isn’t a big fan of the sugar pearls witch I really love to use a lot and so I made a couple cupcakes without the pearls on it.

 

2 gedachten over “Pineapple Passion Cupcakes

    1. Wil nog heel graag een bruine dust om het wat meer realistischer maken maar ik moet zeggen dat ik deze die ik heb gebruikt ik echt voor alles het vaakst gebruik.
      Ik ga ze straks proeven bij een lekkere bak thee ❤

Geef een reactie

