Personal

Candle Light Eyes

Alsof je in het licht van een kaarsje kijkt zo vond ik vandaag mijn inspiratie om mijn ooglook te maken. Wat oranje en wat geel en klaar is deze warme ooglook! Op de foto zie je misschien het oranje niet zo duidelijk maar heb mijn best gedaan om het zo goed mogelijk op de foto te zetten. / As if you look in the light of a little candle that’s where my inspiration is from today before I made this eye look. Some orange and some yellow and ready is this warm eye look! On the picture you maybe didn’t see the orange as much as i want to but I did my best to photograph it as well as it goes today.

 

Als je wilt weten welke producten ik heb gebruikt laat het me dan weten in een comment.. If you like to know witch colors I’ve been using please let me know in the comment box below..

5 gedachten over “Candle Light Eyes

  1. beautyy!!
    He gebruik jij concealer? haha
    Ik zoek nog een goede concealer voor mijn dark undereye circles..
    Maar t werkt allemaal niet zo geweldig..

Geef een reactie

