Sweetness

Roses and Chesterfield Cupcakes

Het begon allemaal met deze decoraties die ik maakte voor een cupcake opdracht / it al began with these cuipcake decarations witch I made for an order

Ik had de vrije hand en besloot voor rozen te gaan en ook de chesterfield afdruk kwam aan bod/ I was told t o make something I made up so I decided to make some roses and also the chesterlfield impression

De rozen cupcakes waarvan ik er 10 maakte / The rose cupcakes I made 10 of them.

Cake met vanille frosting/ Cake with vanilla frosting

De chesterfield cupcakes zijn met chocoladecake en fondant / The chesterfield cupcakes are with chocolate cake and fondant

Waar ik geen rekening mee had gehouden was om de print op elke cupcake op dezelfde manier te doen maar ik vind het niet storend dat het bij elke cupcake dus anders is / The thing I didn’t keep in mind was that the impression wasn’t at the same place on the cupcakes, anyway I don’t mind that every cupcake is different

Klaar om te vervoeren / ready to ship

4 gedachten over “Roses and Chesterfield Cupcakes

Geef een reactie

