creatief

Selfmade Cuteness

Deze week had ik jullie al verteld dat ik een naaimachine heb gekocht. Mijn handen jeukten dan ook om er snel wat mee te maken en dat is dit super schattige kadootje geworden voor een lief klein meisje. Het is heel simpel maar oh zo schattig en ook zeker leuk om weg te geven!/ This week I’ve already told you that I bought a sewing machine. My hands we’re itching to make something on it and the result is this super cute present for a sweet little girl. It’s really simple but oh so cute and really nice to give away!

Je hebt niet veel nodig alleen wat lapjes stof of vilt,lint, kussenvulling en een naaimachine die is ingespannen en klaar staat om te beginnen. De stofjes kocht ik op http://www.dairoosy.nl en had ik al binnen 1 dag binnen! Het vilt wat ik voor de achterkant gebruikte kocht ik bij de action en zo ook de kussenvulling. Het lint had ik nog liggen van een luiertaart die ik eerder dit jaar maakte. / You don’t need a lot to make this heart: some fabric or felt, ribbon, pillow stuffing and a sewing machine witch is ready to start. The fabric I’ve bought is from http://www.dairoosy.nl and received it in one day! The felt is from a store called Action an also the pillow stuffing. The ribbon I had already because I made a diaper cake earlier this year.

Vervolgens had ik op Etsy een aantal cupcake speldenkussens gezien en besloot mijn eigen versie te maken. Ik wilde eerst een how to maken maar besloot last minute om t toch niet te doen.. Tuurlijk kan ik wel laten zien wat je zo ongeveer nodig hebt../ Next thing was on, surfing on Etsy found some cupcake pincushions and make my own version. First I would make a how to but then I decided not to do that.. Offcouse I can show you what you might need..

Ik gebruikte voor mijn versie een vintage thee kopje van mijn oma, wat kussen vulling, verschillende kleuren vil. Naald en draad, een schaar, een pen en een lijmpistool that’s all. / For my version of the cushion I used a vintage tea cup from my grandmother, some pillow stuffing, different colors felt. Needle and thread, a scissor, a pen and a glue gun that’s all.

En het resultaat  / And the result

 

2 gedachten over “Selfmade Cuteness

Geef een reactie

