Personal

Petrol Power

Overal kom je ze tegen, ooglooks in petrol! Daarom heb ik er vandaag ook eentje gemaakt .. Het is wel leuk om eens wat meer kleur te gebruiken. Ik deed dit altijd wel veel maar merkte dat ik de laatste tijd veel naar bruin en natuurtinten pakte./ Everywher you see the new eyelooks with a lot of petrol so I’ve also made one today.. I think its fun to use a little more colour. Back in the days I did already but I was catching myself using a lot of brown and other nature colours lately.

De producten die ik voor deze ooglook gebruikte waren:  de pigmenten van Pure luxe cosmetics en mijn favoriete glitter fizz eyeliner van Bourjois. Mascara is voor mij een verhaal apart en daarvan gebruik ik 2 varianten Voluminous mascara van L oréal en de Masterpiece Max mascara van Max Factor. L oréal gebruik ik voor het volume en de Masterpiece Max voor de lengte en het scheiden van de wimpers/ The products I’ve been using for this eyelook : pigments of Pure luxe cosmetics and my favorite glitter fizz eyeliner from Bourjois. Mascara is a whole different story because I’m using 2 different ones Voliminous from L oréal and the Masterpiece Max from Max Factor. L oréal is for the volume and the Masterpiece Max is for the length and defining the lashes.

 

5 gedachten over “Petrol Power

Geef een reactie

