Personal

Powdery Autumn

 This time the outfit of the day on this grey september day. Altough it looks a little bit like it’s autumn I wouldn’t dress myself in al dark colours already so today I’ve chosen a outfit in powdery colours.

De laarsjes zijn van Omoda en kocht ik vorig najaar, draag ze graag maar doe wel altijd mijn broek er in ik heb namelijk nogal spillebenen en dan valt het niet zo op dat alle laarzen mij te wijd zijn.. De broek is een Levis Curve ID want die zit echt het allermooist! ik heb een witte een zwarte en ook nog 1 in jeans. De tops (ja het zijn er 2) is een basic wit lang hempje en een taupe kleurige van Vero Moda. Het vestje kocht ik bij de H&M en zit echt heerlijk.

Deze kleuren staan echt heel mooi bij elkaar vindt ik/ Really love those colours together

Deze oorbelletjes kreeg ik van oud collega Demi toen ik voor het laatste met haar werkte/ These studs I’ve got from my old colleague Demi when I worked the last time with her

En toen ik naar buiten keek besloot ik toch maar om er nog een jasje overheen te doen. Dit jasje haald ik vorig jaar bij Zara en heb het al vaak gedragen. /And when I looked outside I’ve deceided to put a jacket on. This one I’ve bought last year at Zara and wore it a lot

Geef een reactie

