Personal

Waiting

Ik snap dat jullie een beetje teleurgesteld zijn in mijn aantal posts maar ik heb een hele drukke week achter de rug.. Ik maakte deze week 3 dagen kennis met mijn nieuwe klasgenoten d.m.v. allerlei door school georganiseerde activiteiten wat erg leuk en gezellig was!

Maar morgen komt er weer een nieuwe post online, waarom dan pas morgen? de baby waarvoor ik deze post maakte is pas 5 september geboren en morgen ga ik er heen om haar te kunnen bewonderen. Ik ga het dan ook niet posten voordat ik het aan haar heb overhandigd.. Dus nog heel even geduld en dan kunnen jullie weer heerlijk kijken en lezen..

 

Geef een reactie

