Sweetness

Random Cookies

In mijn artikel van gister hebben jullie natuurlijk al gezien dat ik lekker koekjes heb gebakken en gedecoreerd. Er zaten nog wat dingen in mijn hoofd die ik nog eens uit wilde proberen en dit gaf me dan ook mooi die kans../In my article of yesterday You’ve seen that I was baking and decorating cookies. There we’re some things whitch I wanted to try and so it gives me the chance to do so..

Ooit maakte ik deze cupcakes en ik vond dat er nu maar eens bijpassende koekjes moesten worden gemaakt/ Way back I’ve made these cupcakes and I think it’s time to make matching cookies

Op de blog van een medebakster waarvan ik de naam even kwijt ben (ik lees zoooo veel blogs) kwam ik deze ribbon roses tegen. Voor mijn verjaardag had ik diverse piping tips gekregen en dit was een mooie reden om ze eens te proberen/ On a blog from one of my fellow bakers I’m sorry lost the name ( I’m reading so many blogs) I saw these ribbon roses. I’ve received some piping tips for my birthday so this is a nice one to give them a try

Als laatste nog een soort van bloem, ik wilde de tip op ruffles te maken uitproberen en dit was het resultaat. De icing was niet helemaal de juiste dikte maar het effect is duidelijk te zien./ The last thing I wanted to show you is sort of an flower, I wanted to try the tip to make ruffles and this was the result. The icing wasn’t the right consitency but the effect is clear

9 gedachten over “Random Cookies

Geef een reactie

