Sweetness

Spicey Cookies

Vorige week zat ik een beetje te surfen op youtube en kwam daar de corset koekjes tegen. Echt super gaaf zagen ze er uit dus ik was gelijk op zoek gegaan naar een koekjes uitsteker, maar man wat waren die duur zeg. Okay nou ben ik niet zo snel van de wijs te brengen en besloot ik met de uitstekers die ik al in mijn bezit heb gewoon zelf zo’n vorm te maken.

Aangezien ik ziek ben en heel mijn schema van leuke dingen doen in de war geschopt is wilde ik toch vandaag echt deze koekjes gaan maken. De koekjes die ik op youtube tegenkwam waren geheel met royal icing gedecoreerd maar aangezien ik nog steeds last heb van mijn arm besloot ik het grootste gedeelte te doen met fondant en dit te dusten wat een mooi effect gaf (maar me ook een hoop tijd bespaarde).

De rechter was mijn eerste koekje wat ik ging decoreren dus daar zitten nog wat foutjes maar vanaf daar is het alleen maar beter geworden/ The cookie on the right is the one I’ve been starting with so with defaults but from then on it became a lot better

Het dust op deze koekjes was helaas minder goed te zien dan op de rode maar daarom niet minder mooi/ You can’t see less of the dust on these cookies but that did’nt make them less pretty

En dan nog een foto van alles samen ( er mist 1 rode corset maar die was ook het minst mooi)/ And a photograph of all of them together ( I know one is missing but that was the most ugly one)

Last week I was looking at youtube and saw a movie about corset cookies. I tought they we’re looking pretty cool so I went searching for a corset cookie cutter, but men they are really above my budget. Okay never mind, try something else with the cutters I’ve already had and made a corset my own.

Because I’ve been having a cold the whole week my schedule with fun things is really messed up but I really wanted to make cookies today. The cookies whitch I saw on youtube we’re decorated with royal icing but unfortunately my arm still didn’t work as it supost to be I covered the cookies for the biggest part with fondant whitch I’ve dusted and looked really pretty (and also save a lot of time)

Geef een reactie

