Sweetness

Oreo Caramel Choco Cupcakes

Ik had zin om wat nieuws uit te proberen en zo ging ik vanochtend aan de slag in mijn keukentje.
Op de bodems van de baking cups spoot ik een dun laagje beslag en daarop legde ik een oreo torentje wat ik had gemaakt van 2 oreo koekjes met daartussen wat caramelpasta. Daaroverheen spoot ik beslag tot het bedekt was en konden ze in de oven.

Het zijn geen perfect bolle cupcakes en qua smaak kan ik het jullie nog niet vertellen maar deze combo lijkt me ontzettend lekker! De frosting is vanille en ik vond het leuk om ze te decoreren met sprinkles.

I wanted to try something new so I went to my kitchen and start baking.
On the bottom of the baking cup I’ll put on a thin layer of batter, on top of that a little tower of 2 oreos and in the middele of those 2 some caramel paste. Then another layer of batter to cover the oreo tower and they’re ready for the oven.

It ain’t the perfect sphere cupcakes and can’t tell you if they tasted well but this combo seems to be it to me! The frosting is vanilla and I decorated my cuppies with sprinkles.

Ik had nog wat beslag over en besloot wat gewone chococupcakes te bakken maar iets te proberen met kleurstof en frosting/ I had some batter left over and baked some plaine chocolate cupcakes and try something with the frosting

2 gedachten over “Oreo Caramel Choco Cupcakes

Geef een reactie

