Review

Review Mockamore

Gister ben ik heerlijk een dag wezen shoppen met lief vriendinnetje Sabrina in Utrecht.
We hadden nogal wat pech met treinen; mijn OV was nog niet geldig, daar ging mijn gratis dagje treinen, kaartjes automaat deed vreemd en kortingskaart was pas geldig vanaf 9u terwijl wij toch echt met de trein van 7.56 weg wilden gezien we dan om 10.13 in Utrecht zouden arriveren.  ’s Avonds was onze treinpech nog niet over en misten we ook nog eens onze trein waardoor we er nog langer over deden om weer terug naar huis te komen

Anyway een beetje balen maar daarom niet minder genoten van onze dag weg.

Mijn planning was om zodra we aangekomen waren ergens een cupcake te scoren maar aangezien het winkeltje wat ik op het oog had gesloten was besloten we de Mockamore in te gaan.
We waren er allebij nog nooit geweest en ik zag geen cupcakes in de vitrine liggen..



Onze magen rammelden en toch besloten we iets lekkers uit te kiezen en heerlijk even te gaan zitten. Geen seconde hebben we spijt gehad van deze beslissing. Wat een heerlijkheden verkopen ze hier, helemaal blij verrast!

Ze verkopen ontzettend veel verschillende soorten koffie, heerlijk versbelegde bagels maar ook allerlei zoetigheden zoals bijvoorbeeld worteltjestaart en muffins. Aangezien ik absoluut geen koffie lust ben ik voor een van mijn favoriete drankjes gegaan namelijk verse muntthee met honing. Ik kreeg een lief klein theepotje maar dat was toch zeker voor 2 flinke koppen thee!

Ook nam ik er nog een heerlijke toffee chocolade muffin bij die prachtig neergezet waren onder glazen stulpen. Dit was verreweg de allerlekkerste muffin die ik ooit heb gegeten met een hart van vloeibare caramel in het hart… Er waren wel 5 verschillende smaken, vriendin Sabrina ging voor de appel kaneel variant en een kop cappucino om een beetje wakker te worden.

Ik heb hier in Zeeland nog geen filiaal kunnen ontdekken maar wanneer dit er zou zijn zou ik het zeker regelmatig bezoeken!

Dit zijn in elk geval de openingstijden van het filiaal in Utrecht wat wij bezochten

 
Zijn jullie hier weleens geweest of zijn jullie door deze review nieuwschierig geworden?
Een gedachte over “Review Mockamore

Geef een reactie

