Personal

First Day @ Work

Vandaag begin ik voor het eerst op mijn nieuwe job als weekendhulp bij de Etos in Heinkenszand. Gister shopte ik een prachtig oogschaduw quatro van YSL en besloot hiermee een look te maken die ik mijn eerste werkdag zou dragen./
Today I’m having my first day as help for the weekends at Etos Heinkenszand.
Yesterday I’ve been shopping at Douglas and bought a very nice eyeshadow quatro from YSL and decided to make a look with it to wear at my first day at work.

 
Deze beauty is het maar ik vind de kleuren niet zo mooi overkomen op foto als dat ze in het echt zijn! (YSL pure chromatics nr 8)/ This beauty it is unfortunately the colours on photo don’t look so nice as in real life!
 
 
Nog wat foto’s van de look/ Some more photo’s my look
 

 
Uiteindelijk komt er nog een peachy lipgloss bij en klaar ben ik!/ Finally put on some peachy lipgloss and I’m ready!
 

Een gedachte over “First Day @ Work

Geef een reactie

