creatief

Goodbye Gift

Eigenlijk hoort aan deze topic een heel verhaal vooraf maar ik zal het kort houden. Dit jaar heb ik de beslissing genomen om na meer dan 6 jaar te hebben gewerkt weer naar school te gaan! Omdat ik mezelf niet tot aan mijn pensioen in een winkel zie werken ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging. Vanaf eind augustus begin ik op de Hogeschool Zeeland met de opleiding Social Work.

Heel iets anders dan alle diploma’s die ik heb behaald voor de uiterlijke verzoring, etc. Graag had ik bij mijn lieve collega’s gebleven maar helaas was een weekendbaan in ons drogisterij filiaal geen optie. Daarom moet ik afscheid nemen van alle meiden en heb ik voor hun een lieve verassing bedacht zodat ze mij altijd blijven herinneren. Het zou erg voor de hand liggend zijn om taart of cupcakes weg te geven maar die hebben ze al zo vaak gekregen dat ik liever iets blijvends geef!

Aan elk kadootje hing ik een zelfgemaakt kaartje waar ik de naam van de ontvanger op heb geschreven. Ze zijn gemaakt van stevig karton en het lint heb ik er zelf opgemaakt / On every giftbag I’ll put a selfmade nametag made of cardboard and ribbon.

Zo zag het eindresultaat er uit, dat is leuk om te krijgen toch? /
This is the result, really nice to get isn’t it?
Natuurlijk willen jullie weten wat er in deze schattige tasjes zat../ Offcourse you want to know whats inside this cute giftbags..

En helemaal ingepakt in folie met super schattige roosjes gemaakt van lint/ And fully wrapped in foil with super cute ribbon roses

Alles bij elkaar / The whole thing together

Klaar om weggegeven te worden../ Ready to give away..

It’s a long story to tell why I’ve made this topic but I will keep it short. This year I’ve made the decision to go back to school after more than six years of working. Because I don’t see myself working in a shop untill my retirement I went looking for a new challenge. From the end of august I’m starting at Hogeschool Zeeland to become a Social worker.

A whole different thing than all the diplomas I’ve allready got for all kind of beauty jobs.. I really wanted to stay by my sweet colleagues but unfortunately there was no weekend job in our shop for me. That’s the reason why I must say goodbye to al those sweet girls and so I’ve made a sweet surprise so they will always remember me. It would be logical to treat them with cupakes or a cake but they’ve allready got that so many times so I would give them something that they can keep

4 gedachten over “Goodbye Gift

  1. First of all, congratulations for going back to school and I wish you all the best!Secondly, I LOVE these mugs! What a sweet and thoughtful present, your colleagues are very lucky!Thirdly, do you have an etsy shop? These mugs are amazing. 😉

Geef een reactie

