Personal

100 Post

En daar issie dan mijn 100ste post!! Trots dat ik al zoveel posts heb gemaakt die jullie vol aandacht lezen dat maakt me heel vrolijk.. Ik ga gewoon door met posten van leuke berichtjes en hoop op nog veel meer volgers! / And there it is my 100 post!! Proud that I made so many posts yet whitch you’ve been reading with full attention made me very happy.. I keep on making the nicest posts for you and I’m hoping on many more followers!

Dit keer een heerlijke passie ananastaart die ik maakte om as. zaterdag te trakteren. De bakmix die ik gebruikte is van de bakzolder en de frosting is gewoon vanille met stukjes ananas er door.Helaas kreeg ik de taart niet zo strak besmeerd door de stukjes die in mijn frosting zaten maar het resultaat mag er best zijn../ This time I’ve made a pineapplepie whitch I’ve made to share this saturday. The bakingmix I’ve been using is  pineapple passion from de bakzolder and the frosting is plain vanilla with little pieces pineaplle. Unfortunately this cake wasn’t as tight as I want it to be because of the little pieces in the frosting but I think it is okay.

 Het is elk jaar op de 3e zaterdag van augustus mosselfeest in mijn geboortedorp Yerseke.
Ik heb er een traditie van gemaakt om daar dan ook elk jaar heen te gaan. Nu wil het dat ik graag bak en ook altijd een excuus zoek om voor te bakken. Elk jaar neem ik dan ook wat lekkers mee en zo ook dit jaar. Heb nog niet kunnen proeven dus kan jullie nog niet laten weten of hij daadwerkelijk zo lekker is als ie er uit ziet 😉 / Every year on the 3th saturday of august it’s a fest in my birthday village Yerseke. I’ve made it a tradition to visit every year. I’m really love to bake and take every excuse to do bake. Every year I take something sweet with me and so I did this year. I can’t tell you if it’s sweet as it looks because It’s for saturday..

3 gedachten over “100 Post

Geef een reactie

