Shoplog

Spoon Bracelet

Het lijkt wel sinterklaas, vandaag weer een pakketje (ookal heb ik het gewoon zelf gekocht) Happy again 😀 Een tijdje geleden zag ik op Etsy ( de marktplaats/ebay voor creative mensen die hun spullen verkopen) daar vond ik armbanden gemaakt van antieke theelepeltjes, zeg nou zelf hoe uniek is dat? / It just looks like it’s 5th of December, today another package (even I’ve paid it myself) Happy again 😀 A while a go I was lookin’ at the Etsy website ( an ebay for al creative people to sell their stuf) There I’ve found bracelets made of antique spoons, How unique is that?

Ik mocht van mezelf de mooiste uitkiezen en die bestellen. Hetgeen bij mij vaak een probleem bezorgd wat armbanden betreft is dat ik enorm dunne polsen heb. Op zich niet erg maar bij het kiezen van armbanden blijft dit lastig aangezien ze vaak te groot zijn! Dit keer was het geen probleem en kon de armband op maat worden gemaakt./ I ‘ve ordered one as a present for me myself and I. Many times it’s a problem for me to find a bracelet whitch fits me. My wrist is really small so most of the time bracelets are to big for me. This time it wasn’t a problem at al because they have customized the size for me.

Ik bestelde de armband hier, je kan er niet alleen armbanden kopen maar de prachtigste sieraden gemaakt van oud bestek, zo gaaf.. / I’ve ordered the bracelet here as you can see they’re not only selling bracelets but all kind of stuff made of old coutellerie, so cool..

Ik zou zeggen neem eens een kijkje en bewonder al die prachtige oudheden die zo een tweede leven krijgen! / If you like to take a look at all these wonderfull oldness whitch is getting a second life.. give it a go!

Een gedachte over “Spoon Bracelet

Geef een reactie

