Review

Vintage Necklace

Vandaag lag er een schattig pakketje van Qrioza op mijn deurmat.
Van zulke dingen word ik altijd heel erg blij!

Een schattige handgeschreven envelope met mooie versieringen er op, wie wil dat nou niet? In het pakketje zit een visitekaartje een lief handgeschreven bedank briefje en dan het belangrijkste: een prachtige handgemaakte vintage ketting.

De ketting kun je geheel naar eigen wens samenstellen; het plaatje op het medallion, het bedeltje en de kraaltjes onderaan de medallion. Super gaaf toch? zo heb je altijd een ketting die past bij de outfit waarbij jij hem wilt dragen.. Ik zal jullie niet langer in spanning houden en mijn ketting laten zien..
Kijk dan hoe prachtig, echt helemaal mijn ding!..
Ook kun je doorgeven of je de ketting lang of kort wilt, aangezien ik de laatste tijd echt gek ben van lange kettingen heb ik voor een lange variant gekozen.
Lieve Robine, ik wil je bedanken voor de prachtige ketting !
3 gedachten over “Vintage Necklace

Geef een reactie

