What makes me happy

Update

Helaas zien jullie de laatste tijd wat minder updates van mij.. Het is niet dat ik niets met jullie wil delen maar de projectjes waarmee ik bezig ben kan ik pas na bepaalde data plaatsen dus jullie zullen nog even geduld moeten hebben..

Wel kan ik jullie misschien verblijden met wat foto’s die ik de laatste tijd maakte..Ik doe op facebook mee aan een foto challenge en daardoor maak ik wat meer foto’s dan dat ik normaal doe maar vind ik wel heel leuk om mee bezig te zijn!

We maakten allemaal een foto van een reflectie /Made a photo of an reflection

Ook moesten we een foto maken van onze schoenen /We had to photograph our shoes

Deze foto moest er ook even bij de lekkerste cupcakes ever!/ The most tasty cupcakes ever!

Mijn lieve kattevriend op de foto zetten / Photographing my sweet cat friend

What’s inside my fridge..

Mijn muntplantjes gaan het steeds beter doen, en dat is mooi because I loooove mint tea

Nog maar 1 bloem aan mijn orchidee, benieuwd hoe lang die er nog aan zit… /Only one flower on my orchid, how long does it stays on..

En als laatste een foto van mijzelf in mijn favoriete outfit.. De achtergrond kleur is de kleur van mijn muur in de huiskamer! /The last photo is one of me with my fav clothes.. The background is the colour in my wall in my livingroom!

Unfortunately you’ve seen les updates of my blog.. It isn’t so that I don’t want to share things with you but many of my projects that I’ve been doing lately I can’t post right now because give them to people after specific data. So please have a little more patience..

The thing that I can do is make you happy with some photographs that I took lately. I’ve been in a photo challenge on facebook so I make a lot more photographs than I do normally and I really like to be bussy!

6 gedachten over “Update

  1. Dankjewel, erg vrolijk maar soms zou ik wel eeen rustiger kleurtje willen ;)Nee hoor geen cursus gewoon all by myself, vind het gewoon heel leuk om foto's te maken..Kga wel een opleiding doen maar dat heeft niets met fotografie te maken..<3

Geef een reactie

