creatief

Gift Wrapping

Eerder dit jaar liet ik jullie wat kadotips zien voor moederdag en nu leek me het wel leuk om jullie wat inpaktips te laten zien.. Ik pak op mijn werk dagelijks kado’s in maar ook in mijn vrije tijd vind ik dit geweldig leuk om te doen en hieraan gelijk een persoonlijk tintje te geven./ In the beginning of this year I’ve showed you already some gift tips for mothersday and now I really like to show you some gift wrapping tips. At my job I wrap my gifts every day but also in free time I think it’s fun to do and give it also a personal touch.

Met grote regelmaat maak ik deze geweldige strikken op het werk voor het versieren van kado’s/ I’m making these bows a lot for pimping up presents at work.

Zo simpel maar heel schattig, ik heb lint in alle soorten en maten en gebruik dit dan ook erg graag om kadootjes op te vrolijken. Voor deze bloem pakte ik heel breed lint wat ik dubbel heb gedaan. Met draad heb ik het gehele stuk met grove steken aan elkaar gezet ( met een heel lang stuk draad) Wanneer je het hele lint hebt geregen kun je het koordje aantrekken, vastknopen en het zo oprollen tot een bloem. Ik heb het vastgezet met een dotje lijm onder het laatste stukje. De achterkant heb ik op een rondje vilt gelijmd zodat het goed blijft zitten. Als finishing touch heb ik in het hart wat kraaltjes gelijmd om het helemaal af te maken. Dan is je bloem klaar en kun je het kado inpakken, je wikkelt er een stuk lint 1 maal om heen of 2 keer zodat je een kruisvorm krijgt.. Bloem vastlijmen op gewenste plek en voila../ Really simple but so cute, I have ribbons in all sizes and colors and use it a lot to wrap presents. For this flower I’ve been using very wide ribbon whitch i’v been folding in half. With a long double tread I’ve stringed it together, then pull bak, tie it up and roll up the flower. Put it together with a little dot of glue. The backside of the flower I’ve gleud on some felt to stay put. As a finishing touch I’ll put on some pearls with a little gleu and ready to go. Wrap the gift as usual. Put a ribbon around the gift, glue on the flower ant thats all.
Wat ik ook erg leuk vind is om mijn kado’s in te pakken in leuke/speciale mandjes of kado tasjes. Bij dit kadootje kocht ik een heel schattig mandje wat je als je alles hebt uitgepakt hebt altijd nog kunt gebruiken om spulletjes in op te bergen. Helaas is de achterzijde niet te zien maar hierop staat een vintage roos gedrukt. Als ik een pakketje maak in een doosjes/mandje dan heb ik standaard cellofaan om er rond te doen, dit beschermt de kado’s en ziet er altijd feestelijk uit. Verder kun je als er breekbare spullen inzitten of als je ruimte over hebt dit opvullen met vloeipapier of plastic. Wanneer ik het cellofaan om het pakje heb gewikkeld niet ik het eventjes vast en bind er daarna een schattige strik om. Bij dit kadootjes heb ik in de strik nog een foam roosje gewikkeld om het helemaal matchend te maken. Heb ook nog hartjes van boomschors liggen die ik regelmatig gebruik wanneer ik iets inpak. Een tip is om bij de Xenos te kijken want die hebben met grote regelmaat van die geinige dingetjes om je kadootje helemaal af te maken./ What I’d like to do is wrap my presents in nice/special baskets or giftbags. I’ve wraped this present in a really cute basket whitch you can use after you’ve unwrapped al your gifts to put other things in it. Unfortunately You cant see the back but there’s a cute vintage rose on it.  If I’m wrapping a gift I put some transperant foil on it, this protects the gifts but also looks really festive. If the gifts are fragile you can put some blotting paper or foil in it. When the foil around the gift is finished I’ll put on a nice ribbon. This present is decorated with a foam rose but I’m also using some other stuff to perk the present up..
Hopelijk hebben jullie iets aan dit artikel en gaan jullie hierdoor net zo graag inpakken als ik. Mochten jullie nog vragen hebben..vraag maar raak/ Hopefully you think this article was useful and it makes gift wrapping so much fun as I had for you guys. If you have any questions.. just ask!
4 gedachten over “Gift Wrapping

  1. I always love such personalized gifts and I try to do that myself too. I hold on to all kinds of knickknacks to spruce up my gifts. To see my friends faces when they get the gift and to see them be so careful whilst unwrapping is so precious to me! Thanks for the tips, I'm definitely going to try out those bows! ❤

Geef een reactie

