Shoplog

Baking Shoplog

Vandaag een baking shoplog voor jullie. Ik ben weer bij mijn favoriete winkeltje in Heinkenszand geweest  Lekker zoet en meer. Hier heb ik weer allemaal leuke taartspulletjes gekocht die ik binnenkort vast snel zal gaan uitproberen!

Ik kocht wat dingen die ik echt nodig had als suikerbakkerspoeder en mix voor royal icing. Maar ook heb ik nog dingen gekocht die ik leuk vond of die me handig lijken!.. Van de bakzolder kocht ik een mix voor ananas passiecake waar ik echt heel erg benieuwd naar ben. 

Een setje tooltjes is natuurlijk ook altijd handig gezien ik er voordat ik deze kocht maar 2 in mijn bakverzameling had zitten. Rolfondant kocht ik ook altijd handig om op voorraad te hebben. Toen ik bij de molds aan het kijken was viel mijn oog op een nieuwe collectie van Wilton en gelijk kreeg ik een zomers gevoel van deze mold met zeesterren etc. dus ook die moest mee naar huis.

Ook kocht ik een edible marker om bijvoorbeeld oogjes en gezichtjes te tekenen. Super gaaf neonroze dust ging ook in mijn mandje omdat ik hem zo mooi vond. Nog een nieuw spuitmondje van Wilton 1B ga ik vandaag uitproberen op de cupcakes die ik nu aan het bakken ben. En als laatste 2 potjes van loran met smaakstoffen in de smaak pina colada en cinnamon rols.

Op de website van de H&M vond ik nog dit super schattige schort en ik kon het dan ook niet laten om m snel te bestellen.. kan m dus nog niet showen maar jullie kunnen wel deze plaatjes bekijken

Zoals jullie zien ben ik zeker heel goed geslaagd en kan dan ook niet wachten om alles te gaan gebruiken!

Geef een reactie

