Sweetness

Lace and Roses Cake

De laatste taart in de serie van 3 heb ik vandaag afgemaakt want gister had ik er na 2 taarten echt geen puf meer voor. Het fondant heb ik zelf neonroze gekleurd wat helaas op de foto’s niet erg goed te zien is.. De rand onderaan de taart is gemaakt met de mal die ik jullie pas in mijn baking shoplog liet zien en is erg goed gelukt. De taart is gevuld met gewone cake, vanille frosting en aardbeienjam.

The last cake in the serie of 3 whitch I’ve made today because my energy was low after making 2 cakes yesterday. I’ve coloured the fondant myself with a neon pink paint whitch unfortunately you can’t see very well on the photo.. I made the row on the bottom with the mold from my baking shoplog lately and I think it worked out really well. The cake is filled with plain cake, vanilla frosting and strawberryjelly.

6 gedachten over “Lace and Roses Cake

  1. Ik heb je site net ontdekt en vind het nu al geweldig! Wat een prachtige taarten maak jij!! Ik ben zelf ook steeds meer bezig met het maken van cupcakes en taarten.. Nu was ik eigenlijk erg benieuwd wat de tools zijn die jij gebruikt (hoe je de super mooie frostings maakt met welk spuitmondje, voor het uitsteken van bloemetjes en decoreren etc.) en wat recepten van basis dingen (frosting). Zou je hiervan een artikel kunnen maken? Hoop het heel erg 🙂

Geef een reactie

