creatief

Cupcake Nails

Morgen sta ik op de braderie achter de kraam van Lekker Zoet en Meer in Heinkenszand. Tuurlijk zou ik het leuk vinden om de lezers van mijn blog te ontmoeten laat het even weten want dat vind ik erg leuk!! De braderie begint om 9 uur dacht ik tot 17 uur.. Tuurlijk horen hier bijpassende nagels bij en deze besloot ik op mijn vrije middag te maken vandaag.

    Ik heb niet 1 soort nagellak die ik voor deze nailart gebruik maar ik moet zeggen dat ik
   de kleine potjes op de foto ( dit zijn lakjes die je bij Etos kan sparen bij elke 15,-) heel erg
   fijn zijn om te nailarten. De rode, paarse en turqoise dekken dekken na 1 keer lakken,
   helaas de gele pas na 3 lagen!

   Bij nader inzien vond ik dit toch echt te druk en heb ik ook mijn wijsvinger en pink 
   mintgroen met stipjes gedaan/ After some thinking I decided to take of the pink dots and
   the pinky cupcake and make it the same as my ringfinger

Tomorrow I’m working in the stand of Lekker Zoet en Meer in a fair in Heinkenszand. Offcourse I’d like to meet the readers of my blog so let me know if you do. The fair starts about 9 am untill 5 pm..  Offcourse my nails are matching this time and did them in my free afternoon today.

4 gedachten over “Cupcake Nails

Geef een reactie

