creatief

Matching XXL Mugs

Dit keer een leuke opdracht;  2 bekers : 1 met een mannetje en 1 met een vrouwtje.. Helaas ben ik altijd van de girly stuff geweest dus het mannetje was voor mij echt een hele uitdaging. Uiteindelijk vind ik hem erg leuk geworden.. Momenteel staan ze te drogen zodat ik ze vanavond af kan bakken en er weer iemand blij mee kan maken  😀

This time a nice command; 2 mugs : 1 with a man and 1 with a woman. Unfortunately I’ve been always into the girly stuff so this man was really a challenge for me. Final I think it became really nice. Currently they stand here to dry so I can bake them in my oven tonight and make someone really happy with it 😀

7 gedachten over “Matching XXL Mugs

Geef een reactie

