Shoplog

Baking Shoplog

Vandaag heb ik heerlijk bakspulletjes geshopt, daar kan ik echt heel erg blij van worden.
Wanneer ik ze uit heb geprobeerd zullen jullie natuurlijk het resultaat hier terug zien!

    Deze mold zocht ik echt al een half jaar en eindelijk heb ik m gevonden

    Ik en kant  = liefde

Today I’ve done some bake stuff shopping, most of the time I’m really happy doin’ that.
When I’ve tried them out offcourse I will show you the results over here!

4 gedachten over “Baking Shoplog

  1. Oeh wat een leuke bakspulletjes! Zo krijg je nóg meer zin om dingen te maken hé,haha 🙂 Ohja, ik kan je nog steeds niet volgen, het is echt heel raar! Straks nog een keertje proberen, misschien doet ie het dan..liefs!

Geef een reactie

