Shoplog

Turkish Souvenirs

Ik had voor we op vakantie gingen al wat dingetjes in m’n hoofd die ik graag wilde kopen.
Helaas viel het een beetje tegen op shopgebied.. Heb dan ook absoluut niet veel gekocht.
Toch wilde ik het jullie niet onthouden wat ik dan wel mee heb genomen naar Nederland.

Allereerst kochten we in een keramiek winkel deze prachtige handgemaakte spullen. Wat hadden ze daar veel keus ik was als een kind in een snoepjeswinkel en zou alles wel willen  meenemen.

Uiteindelijk kocht ik voor mezelf een hele mooie schaal, voor mijn moeder een kleiner schaaltje en voor mijn schoonmoeder een potje omdat ze voor onze kater Vito heeft gezorgd toen wij weg waren

Ook kocht ik nog een paar leuke schoentjes voor maar 10 euro, geen geld toch? Helaas stond er wel een merkje binnenin wat ik er uit heb gehaald met een vijl, ik houd totaal niet van grote en opzichtige logo’s!

Verder heb ik alleen nog aftersun gekocht omdat mijn fles dit keer leeg ging, heb daar wel heel lang mee gedaan. Graag wilde ik een mooie shawl kopen maar die waren niet te vinden in Gümüldür en ook niet op de markt in Kusadasi.. Helaas

Dit waren in elk geval mijn vakantie aankoopjes!

Before I was going on holiday I’ve had some things on my mind whitch I’ve wanted to buy. Unfortunately it wasn’t what I’ve been expecting of shopping. I didn’t bought a lot. Although I didn’t want to keep the things that I did buy from you guys.

First of all we visited a Ceramics store with beautiful stuff. A lot of choice I felt like a kid in a candy store.

Finally I bought myself a big nice bowl, a smaller bowl for my mum and a jar for my mother in law because she took care of my cat when we went on holiday.

I’ve also bought a nice pair of shoes for only 10 euro, that isn’t a lot do you think? Although there was an showy logo on the shoes whitch I really don’t like so I’ve filed it away a little!

More to buy? yes an aftersun an that’s the last thing, my big bottle was finally empty so really needed it. I really wanted to buy a big scarf but there were’nt any nice ones not in Gümüldür or on the market in Kusadasi.Bummer

So this is it what I’ve bought on my holiday!

Een gedachte over “Turkish Souvenirs

Geef een reactie

