Sweetness

Smooth Banana Maltheser Cupcakes

Ik heb vandaag enorm zin om te bakken en daar ga ik dan ook zeker aan toegeven.
Had al een heel leuk idee in mijn hoofd wat ik ging maken.
Vandaag ga ik er een paar weggeven aan lieve mensen en morgen komt mijn lieve mama om de thee dus altijd een goede reden om wat lekkers te maken.

Dit keer maakte ik bananencupcakes met malthesers en chocofrosting, gedecoreerd met vrolijke zonnebloemen. Wie word daar nou niet vrolijk van?

Het recept kunnen jullie trouwens vinden onder het kopje recepten..

I’m in the mood for baking today and so I did.
I’ve already had an idea what I’m gonna make today.
Today I’m giving away a couple to sweet people and tomorrow my sweet mum is coming to me for tea so always a good reason to make something delicious.

This time I’ve made bananacupcakes with malthesers and chocolate frosting, decorated with funny sunflowers. Who doesn’t get’s happy of that?

7 gedachten over “Smooth Banana Maltheser Cupcakes

Geef een reactie

