My treasures

My Treasures

Graag wil ik jullie al mijn schatten laten zien die ik tot nu toe verzameld heb. Zoals jullie weten heb ik een plaatsje in mijn hart voor prachtig servies en hier ben ik dan ook altijd naar op zoek.

De bovenste plank in mijn kast bevat aan de linkerkant Delfts Blauw (waaronder ook een door mijzelf geschilderd bordje) maar veel heb ik ooit gekregen van mijn oma. De rechterkant is ook bezet met prachtig wit servies wat ik ooit van mijn oma kreeg en helaas nergens meer heb kunnen vinden, ook mijn allereerste schoentjes hebben hier een plaatsje gekregen.

De middelste plank is echt de blikvanger, hierop staat namelijk al mijn pipservies uitgestald en dit is toch echt wel een beetje mijn trots.. Het is nog lang niet compleet maar stukje bij beetje krijg en spaar ik alles bij elkaar wat ik mooi vind. In sommige kopjes heb ik wat fake cupcakes gezet.

Dan als laatste de onderste plank waarop je links een mooi servies kunt zien wat ik op de rommelmarkt heb gevonden. Daarna ook nooit meer zoiets moois kunnen vinden helaas. Rechts onder is mijn Cath Kidston servies te vinden waarvan ik enkele dingen uit Engeland heb besteld via hun website. Op de bordjes wat vilten taart en gebakjes die ik laatst heb gemaakt.

I’m pleased to show you my treasures whitch I’ve been collecting voor a while. As you know I have a place in my heart for beautifull porcelain and I’m always looking for more.

The top shelf in my closet is on the left filled with Delfts Blauw (including a plate whitch I’ve painted myself) but many things are gifts from my grandmother. The right side is also filled with my grandmothers porcelain unfortunately I can’t find any more pieces, also my first shoes are on this shelf.

The shelf in the midle is really the eyecatcher, this contains al my pip porcelain and this is my pride. It isn’t complete at al but piece by piece I’m collecting the things I love together. In some cups I’ve been placing some of my fake cupcakes

As last the bottom shelf with on the left beautifull porcelain tableware whitch I’ve found on a jumble sale, after that time I didn’t found nothing so beautifull there. On the right you can find my Cath Kidston pieces of porcelain whitch I’ve ordered on their website in the UK. On the plates some felt cakes whitch I’ve created lately.

2 gedachten over “My Treasures

Geef een reactie

