creatief

Cup of plants

Gisteren liep ik in de AH om mijn wekelijkse boodschapjes te doen. Al een tijd wilde ik graag een munt plantje omdat ik echt enorm fan ben van verse munt thee. Per toeval kwam ik daar biologische munt plantjes tegen en heb er dan ook gelijk eentje gekocht. Het kostte me maar 1,99 dus dat valt alles mee niet? AH verkocht helaas geen leuke potjes om mijn plantje in te doen en thuis had ik niets passends staan. Toen sprong er ineens een idee in mijn hoofd, kan het niet in een XXL mug.. Ja mensen dat kan het potje is iets te groot maar het eindresultaat mag er zeker zijn. XXL mug heb ik beschilderd en de lelijke tekst op die er bovenuit piept op het potje van het plantje heb ik weggewerkt met schattig lint.

Yesterday I went shopping at AH for my weekly grocery and stuff.  For a while I’ve wanted a mint plant because I’m a huge fan of fresh made mint tea. Accidental I found these biological mint plants and bought one for only 1,99 that’s cheap I think. This store didn’t sell any cute pottery to put my plant in and even at home I did’nt have anything that fits. At home a spontaneous idea came into my head, does an XXL mug fit?.. Yes people it does, the plant’s actual planter does peep out a little but the end result is really cute. I’ve painted the XXL mug and covered the ugly text on the planter with some really cute ribbon.

2 gedachten over “Cup of plants

Geef een reactie

