creatief

Original Cards

Sinds ik een aantal weken geleden bij de Action wat spulletjes heb gescoord om kaarten te maken ben ik hooked.. Vorige week weer eventjes gesnuffeld en dit keer vond ik voorgestanste achtergrondjes om op kaarten te doen. Weet niet meer precies wat ze kosten maar was voor 5 artikelen maar 3,95 kwijt en dat te bedenken dat ik daar echt veel kaarten mee kan maken. Helemaal in m’n hum ben ik begonnen aan wat nieuwe kaartjes en helaas moest ik sneller stoppen dan ik wilde omdat m’n spulletjes weer moeten worden aangevuld dus snel maar weer eens rondshoppen.. Veel van de dingen die ik voor mijn kaartjes gebruik zijn trouwens oude verjaardagskaarten die ik kapot heb geknipt, dus bewaar ze en geef ze zo een 2e leven!

Since I’ve bought some card making stuff a couple of weeks ago I’m hooked.. Last week did some sniffing around and this time I’ve found some pre-cut backgrounds to make cards. I don’t know what they cost but for 5 pieces of card making stuf I only payed 3,95 imagine that I can make a lot of cards out of it. Really in the mood I was making some new cards but unfortunately I must quit some earlier than I’ve planned because I ran out of card making stuff, so that’s a good excuse to do some shopping around…Many things I’ve been using for card making are old birthday cards, so save them and give them a second life!

2 gedachten over “Original Cards

Geef een reactie

