What makes me happy

Sweetest thing

Vandaag echt het allerliefste verjaardagscadeau ooit gehad.. Iets langer moeten wachten dan verwacht maar toen ik de doos uitpakte heb ik wel even staan juichen hier. Ik heb namelijk een KitchenAid gehad van m’n lief in mijn favoriete kleur! Het is al een tijdje zo dat ik door mijn blessure aan m’n arm niet meer zelf kon mixen, dit ging te zwaar en daarvoor moest ik dus ELKE keer als ik iets wilde bakken m’n vriend er bij roepen om te komen mixen. Het apparaat was altijd al een droom maar die is dus nu uitgekomen..

Today I received the sweetest birthdaygift ever.. Waited a little longer then expected but when I unwrapped it I shouted out loud! I’ve got a KitchenAid from my love in my favorite colour! It’s been a while that I can’t do the mixing myself because it’s to heavy so EVERYTIME when I wanted to bake something I must call my boyfriend to help me out and let him do the mixing. The machine was always a dream so it came true today..

7 gedachten over “Sweetest thing

  1. Wow, wat een tof ding! Wat veel mensen niet weten is dat je er heel veel hulpstukken bij kan kopen zoals een pasta draaier. Echt een multifunctioneel ding dus. Happy baking!

Geef een reactie

