What makes me happy

New Passion?

De laatste paar weken heb ik van lieve mensen bloemetjes gekregen en dit stak mij dan ook aan om zelf elke week mooie bloemen in huis te halen. Ik kan er dan ook echt van genieten om er naar te kijken, maar ook door er mooie foto’s van te maken. De foto’s wilde ik graag met jullie delen..

The last few weeks I received flowers from very sweet people and it infected me to buy myself some nice flowers every week. I really can enjoy to look at them, but I’m also making some really nice pictures that I wanted to show you..

Een gedachte over “New Passion?

Geef een reactie

