Sweetness

Surprise Cake

Hier is ie dan, mijn allereerste taart zonder scheurtjes en met  (bijna) geen vouwen in de fondant. Ik ben er dan ook heel erg trots op. Deze taart is een kadootje voor een heel lief vriendinnetje wat dit jaar haar verjaardag niet hield. Maar als je mij een beetje kent dan weet je dat een verjaardag zonder kado bij mij niet bestaat. En zo onstond het idee om deze taart voor haar te maken en haar hiermee te verrassen..

Hij is gevuld met aardbeitjes!

Here it is, my first cake without cracks and almost no folds in the fondant. I’m really proud of this cake. This cake is a present for a very sweet friend of mine who didn’t celebrate her birthday this year. But if you know me a little you would know that a birthday without a present doesn’t excist for me. And there was the idea to make this cake and surprise her with it…

It’s filled with strawberrys!

2 gedachten over “Surprise Cake

Geef een reactie

