Review

Review Cath Kidston

Deze keer heel iets ander dan taart of cupcakes.. Ik heb namelijk vorige week in mijn verveling een hele leuke site gevonden. Misschien wisten jullie dit nog niet maar ik heb een voorliefde voor gebloemd servies! Hier in mijn buffetkast staan antieke kopjes van mijn oma gecombineerd met Pip servies. Op de website van Cath Kidston kwam ik dit superlieve en schattige servies tegen.

Ik kon het dan ook niet laten om een bestelling te plaatsen om mijn buffetkast nog een beetje meer op te vullen.. De bestelling arriveerde verassend snel namelijk binnen 5 dagen en dat terwijl het moet vanuit Engeland moest komen.

Nadat ik wat vragen had over mijn bestelling werd ik bij de klantenservice prima en snel geholpen wat ook erg fijn is natuurlijk! Kortom ik zal er zeker vaker wat bestellen, ze hebben niet alleen servies maar zoooo veel meer dan dat, ik zou zeggen ga het ontdekken..

This time anything else then cake or cupcakes.. Last week I was bored and by googling around I’ve found a very nice website. Maybe you guys didn’t know but I have a predilection for floral porselain. Over here in my sideboard there are some antique cups from my grandmother combined with Pip porselain. At the website by Cath Kidston I’ve found this supercute and sweet porselain.

I couldn’t resist to put it al in my shopping basket to fill in my sideboard a little more.. The order arrived suprisingly fast in 5 days even while it must come frome The UK.

After some questions about my order the client service helped me out really well, whitch I think is really nice! In short I will certainly order some more in the future, they’re not only selling porcelain but soooo many more than that, I would say go and discover it yourself
..

Een gedachte over “Review Cath Kidston

Geef een reactie

