creatief

Cupcake bag

Al een tijdje speelde ik met het idee om een tasje wat op te fleuren wat ik elke dag gebruik om mijn lunch mee naar het werk te nemen. Er stond een reclame print op van een bedrijf en daaroverheen heb ik hem gedecoreerd. Een aantal weken geleden vondt ik bij de Action een pak met allerlei kleurtjes vilt en ben daarmee aan de slag gegaan..

Hieruit is mijn cupcake bag geboren, heel simpel maar heel schattig!

For a little while I was playing with the idea to pimp a little bag witch I’ve been using every single day to take my lunch to work. First there was an advertisement on this bag I’ve been putting my decoration right over it. A few weeks a go I’ve found a package with all different colours felt and so I’ve starte to play with it..
My cupcake bag is born, really simple but cute!
Geef een reactie

