Sweetness

Lovely cookies

Ik heb 2 dagen geen berichten kunnen plaatsen op mijn blog en dit vond ik echt niet tof.. Had zulke leuke dingen gemaakt die ik met jullie wilde delen dus bij deze even een inhaalslag en dan 2 nieuwe berichtjes in 1 keer..

Zaterdag ben ik koekjes gaan bakken en daarvan had ik veel icing over, zoveel dat ik nog maar een keer koekjes heb gebakken.. Dit keer ook wat gecombineeerd met fondant in de decoratie.. Vindt ze zelf enorm mooi geworden!

About 2 days I can’t make new messages at my blogg witch I think it’s a bummer..I’ve made such nice things I wanted to share with you so this time 2 messages in short while..
Saturday I was baking cookies and a lot of royal icing was left over, so much that I had to bake cookies again.. This time I’ve played with some fondant/sugar paste also in the decoration..I think they are really beautifull myself!

2 gedachten over “Lovely cookies

Geef een reactie

