creatief

painting some cups

Gister had ik weer een creatieve bui en heb ik mijn porselein verf uit de kast getrokken. Ik wilde heel veel bekers inkopen maar helaas hadden ze er niet veel op voorraad dus heb ik ook nog wat kop en schotels gescoord als variatie!..

Helemaal verliefd ben ik op deze kop en schotel..

Deze mok maakte ik voor mijn lief, rara wat is zijn passie

Yesterday I’m in a creative mood and grabbed my porselain paint out of the closet. I would like to buy many XXL mugs but the hadn’t got enough in stock so I’ve bought also some cups with plates as variation!..

Geef een reactie

