Sweetness

Oreo cupcakes

Gister had ik zin om weer eens Oreo cupcakes te maken want die vallen altijd erg in de smaak. Keurig mijn recept er bij gepakt en ik haalde er in plaats van 12 zelfs 14 cupcakes uit!. Ik had nog wat koekjes over en daarmee een aantal cupcakes versierd. Ik ga ze natuurlijk niet allemaal alleen op eten dus wat mensen blij maken met mijn cupcakes is ook leuk ..

Yesterday I had the idea to make Oreo cupcakes again because everybody loves them. Got my recipe and instead of 12 I’ve made 14 cupcakes out of it. Some Oreo cookies left to decorate them. Offcourse I’m not gonna eat them all by my self but make some people happy with my cupcakes ..

Een gedachte over “Oreo cupcakes

Geef een reactie

