Sweetness

Last one this year

Vanmorgen een taartochtendje gehad met m’n lieve mama, had al een ideetje in mijn hoofd wat ik wilde maken. Gisteravond wilde ik de cake bakken maar helaas was er 1 mislukt dus moest ik die vanmorgen nog maken waardoor ik lang moest wachten tot ik kon beginnen, helaas.. Maar ik geef niet zo snel op en zo ben ik vanmiddag vol goede moed verder gegaan! Ben er op wat kleine dingetjes na erg tevreden over. De taart is gevuld met citroenkwarktaartvulling en botercréme. Deze taart is dan gelijk de laatste voor dit jaar, op naar een nieuw jaar vol nieuwe taarten, cupcakes en andere lekkernijen! Wens jullie een fijne jaarwisseling..

Deze foto is gemaakt toen ik nog volop bezig was, hier is de taart dan ook nog niet af 😉

Had a cake decoratingmorging with my lovely mom this morning, already had an idea what I wanted to make. Last night I wanted to bake the cake, but unfortunately there was a failure so I had to do bake again this morning. I had to wait a long time until I could start, unfortunately .. But I don’t give up so fast and so I continued this afternoon in good spirits! Except some little things I’m very satisfied about it. The cake is filled with lemon cheesecake filling and butter cream. This cake is the last one tis year, up to a new year full of new cakes, cupcakes and other goodies! Best wishes for you guys
2 gedachten over “Last one this year

  1. Hey Mariska!Ziet er mooi uit zeg! Netjes gedaan! Je blog is ook leuk, kan ik af en toe een beetje ideetjes op doen als ik een taart wil maken 😉 Maar moet nog wel een hoop oefenen om het zo netjes te doen als jij!Nog een happy new year!xx Cindy

Geef een reactie

