creatief

Baby presents

Na eventjes wat zoeken op youtube vond ik iets heel erg leuks. Ik maak weleens luiertaarten maar omdat dit inmiddels heel veel gedaan wordt besloot ik nu eens iets anders te proberen. Omdat ik natuurlijk heel erg graag bak ben ik daar altijd mee bezig in mijn hoofd, maar nu eens iets zonder te bakken. Luiercupcakes! super simpel en ziet er echt heel leuk uit..

Natuurlijk kan je het zo gek/groot maken als je zelf wilt. Ik heb er voor gekozen om een doosje van 6 cupcakes te vullen. Je kan kiezen om de cupcakes te maken van luiers die je in drieeen dubbel vouwt, maar natuurlijk kun je dit zoals ik heb gedaan ook met andere dingen doen. Zoals spuugdoekjes, kleertjes, slabbetjes, etc.

After lookin’ for a while at youtube I’ve found something really nice. I make diapercakes sometimes but it is really popular at the moment, so I decided to try something else this time.I really love to bake and always have ideas about it in my head, but now an idea without baking. Diapercupcakes! I’ts really simpel and definately looks nice and cute.

Ofcourse you can make them as crazy/big as you like. I have chosen to fill a box of 6 cupcakes. You can choose to fill them with diapers wich you fold in 3 times, but you can also do it like I did with other things. Like burp cloths, clothing,bibs, etc.

2 gedachten over “Baby presents

Geef een reactie

